У Львівському обласному інституті післядипломної
педагогічної освіти відбувся обласний навчально-практичний семінар для
практичних психологів закладів дошкільної освіти.
В умовах реформування української освіти, актуальним є питання створення
психологічного комфорту освітнього процесу у всіх закладах освіти.
Позитивне емоційне забарвлення покращує спілкування педагога з дітьми.
Емоційний стан особистості дитини впливає на перебіг його діяльності, на
ставлення передусім до себе, а також до однолітків і дорослих. При цьому
позитивне налаштування на сприймання навколишнього світу і його складових
свідчить про наявність у дитини сприятливих переживань. Натомість усі інші види
емоційних проявів — це тривожний симптом, який вказує на проблеми в емоційній
або особистісній сфері. Так, амбівалентне ставлення може вказувати на наявність
у дитини суперечливих переживань, глибокого внутрішнього конфлікту, а
індиферентне - на байдужість, «заблокованість» пізнавальних і соціальних
потреб.
Питання емоційних розладів та шляхів їх
подолання у дітей розглянуто на обласному навчально-практичному семінарі для
практичних психологів закладів дошкільної освіти, який відбувся 2 жовтня
2018 р. в Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти . У
роботі семінару взяла участь завідувач навчально-методичного центру
психологічної служби Приведа О.М., яка виступила із питанням щодо
особливостей показників емоційної сфери дошкільників. Адже позитивні й
негативні емоції, які людина переживає впродовж життя, визначають її емоційний
стан. Він, своєю чергою, впливає на перебіг процесів пізнання, розвиток
вольових зусиль і виникнення мотивації.
Методист навчально-методичного центру
психологічної служби Зеленко Л.В, звернула увагу учасників семінару на
методи вивчення емоційних станів та шляхи подолання емоційних розладів у дітей
дошкільного віку, зокрема спостереження й проективні методики. Практичні
психологи також познайомитися із ігровими методами програми
«Афлатот», які представили педагоги із закладів дошкільної освіти
м.Червонограда №17, м.Сокаля №5, с.Оброшино та с.Переможне.
Проведений семінар не залишив
учасників байдужими, вони активно брали участь в обговоренні даної
проблеми та ділилися досвідом роботи щодо використання методів
психології для становлення емоційної сфери дитячої особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар