середа, 17 жовтня 2018 р.

12 жовтня 2018 року практичні психологи закладів освіти Золочівщини були учасниками семінару по впровадженню  інклюзивної форми 
навчання







Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма навчання. Інклюзія передбачає пристосування закладів освіти та їх загальної освітньої філософії до потреб усіх дітей – як обдарованих, так і тих, котрі мають особливі потреби.

В умовах активного розвитку інклюзивної освіти в Україні надзвичайно актуальним є підвищення рівня інклюзивної компетентності кожного педагогічного працівника, а для фахівців психологічної служби інклюзивна освіта висуває нові професійні вимоги щодо організації ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.
12 жовтня 2018 року на базі Золочівського ОЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 відбувся семінар-практикум директорів, працівників психологічної служби та асистентів вчителя на тему: «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку в умовах інклюзивного навчання», який провели фахівці навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО.
Методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Солтис Л.І. ознайомила учасників семінару з нормативно-правовою базою у сфері інклюзивної освіти, а також розглянула питання організації інклюзивного освітнього середовища та освітнього процесу в інклюзивному класі.
Завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Приведа О.М. розповіла про необхідність фахового психолого-соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, окреслила основні завдання психологічної служби в процесі навчання та соціальної інтеграції дитини з особливими потребами.
В.о. директора Сокальського інклюзивно-ресурсного центру Фенчин Г.М. поділилася досвідом організації роботи закладу та надання корекційно-реабілітаційних послуг дітям з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку.
Начальник відділу освіти Золочівської РДА Бартошик В.З. розповів про інклюзивне навчання дітей з особливими потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти Золочівського району та організацію роботи Золочівського інклюзивно-ресурсного центру на даному етапі.
Учасники семінару отримали фахові відповіді на запитання та можливість для спілкування та обміну досвідом.
Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма навчання. Інклюзія передбачає пристосування закладів освіти та їх загальної освітньої філософії до потреб усіх дітей – як обдарованих, так і тих, котрі мають особливі потреби.
В умовах активного розвитку інклюзивної освіти в Україні надзвичайно актуальним є підвищення рівня інклюзивної компетентності кожного педагогічного працівника, а для фахівців психологічної служби інклюзивна освіта висуває нові професійні вимоги щодо організації ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.
12 жовтня 2018 року на базі Золочівського ОЗ ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 відбувся семінар-практикум директорів, працівників психологічної служби та асистентів вчителя на тему: «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку в умовах інклюзивного навчання», який провели фахівці навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО.
Методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Солтис Л.І. ознайомила учасників семінару з нормативно-правовою базою у сфері інклюзивної освіти, а також розглянула питання організації інклюзивного освітнього середовища та освітнього процесу в інклюзивному класі.
Завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Приведа О.М. розповіла про необхідність фахового психолого-соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, окреслила основні завдання психологічної служби в процесі навчання та соціальної інтеграції дитини з особливими потребами.
В.о. директора Сокальського інклюзивно-ресурсного центру Фенчин Г.М. поділилася досвідом організації роботи закладу та надання корекційно-реабілітаційних послуг дітям з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку.
Начальник відділу освіти Золочівської РДА Бартошик В.З. розповів про інклюзивне навчання дітей з особливими потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти Золочівського району та організацію роботи Золочівського інклюзивно-ресурсного центру на даному етапі.
Учасники семінару отримали фахові відповіді на запитання та можливість для спілкування та обміну досвідом.







Немає коментарів:

Дописати коментар